Opšti uslovi

Isporuka


Svi proizvodi kupljeni na našoj web prodavnici isporučuju se POST EXPRESS kurirskom službom u skladu sa njihovim radnim vremenom. Isporuka pošiljki se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije.

Ekspresna usluga dostave pošiljaka podrazumeva dostavu „od vrata do vrata“.
Dostava će biti organizovana do 7 dana od dana potvrđene pošiljke. U toku Novogodišnjih ili drugih većih praznika rok za isporuku robe moze biti duži od uobičajenog roka, predviđenog za dostavu.
Molimo Vas da u periodu isporuke obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportno pakovanje značajno oštećeno i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno je preuzmite i potpišite kuriru adresnicu.


CENA ISPORUKE:

Isporuka za sve porudžbine je besplatna

Napomena:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.

Kuriru ne treba plaćati ništa više od konačnog iznosa računa.

Vaš NOVITET!

Načini plaćanja


Proizvode koje želite da poručite putem www.novitet.rs internet prodavnice, možete platiti na više načina:

  1. plaćanje pouzećem gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke
  2. Avansno plaćanje nalogom za uplatu

PLAĆANJE POUZEĆEM

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta www.novitet.rs , plaćanje porudžbine se vrši isključivo gotovinom u dinarskoj valuti na ruke kuriru, kurirske službe POST Express, koji Vam donosi pošiljku.


AVANSNO PLAĆANJE

Avansno plaćanje za online kupovinu se vrši u celokupnom iznosu.
Svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom na naš račun. Prilikom plaćanja u delu poziv na broj upišite broj narudžbenice.

Plaćanje je moguće isključivo u valuti RSD

Zamena artikala


Ukoliko nakon prijema željenog artikla odlučite da isti zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate na telefon 018 846659 ili nam pošaljite e-mail na adresu: info@novitet.rs

Nakon što ste prijavili zamenu, neophodno je da artikal koji želite da zamenite pošaljete na adresu Novitet doo koja je data na internet stranici www.novitet.rs
Neophodno je da pošaljete adekvatno upakovan artikal, jer sva odgovornost ide na račun pošiljaoca, fiskalni račun koji ste dobili uz proizvod, zatim odštampanu i čitko popunjenu dokumentaciju koju ste prethodno dobili na e-mail od Novitet doo internet prodavnice.

Troškove poštarine snosi kupac.

Čim artikal stigne na naš lager, vrši se provera artikla da li je poslat u adekvatnom stanju i automatski se šalje zamenski artikal sa novom fiskalnim računom.
Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je korišćen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom stanju, u originalnom, neoštećenom pakovanju.
Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka kada podnesete zahtev za zamenu istog, a nakon prijema proizvoda koji želite da zamenite.

Vaš Novitet!

Reklamacije


Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@novitet.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket ili nas pozovete na telefon 018846659. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara poručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate tako što ćete nam poslati e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@novitet.rs i opišete kakav problem imate ili nas pozovite na telefon 018846659. U najkraćem mogućem roku, pisanim putem ili elektronski, obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od momenta prijavljivanja iste.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu info@novitet.rs
Ukoliko je proizvod ispravan ali potrošač želi, iz nekog razloga, da odustane od ugovora i proizvod vrati, to može uraditi u roku od 14 dana od momenta kada je isti njemu uručen. U tom slučaju potrošač ima pravo na povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, ali troškove povraćaja kupljene robe snosi direktno kupac.

Potrošač nema pravo na reklamaciju ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom, fizičko-hemijska oštećenja pri upotrebi proizvoda ili nepravilnim održavanjem robe.

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Ukoliko ste robu kupili putem naše online prodavnice a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na email adresu: info@novitet.rs

Pravo na odustajanje


Poštovani kupci, obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 88/2021) kupovina preko naše web prodavnice www.novitet.rs smatra prodajom na daljinu.
Zakon u slučaju prodaje na daljinu definiše pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi zadovoljenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali nije u obavezi, da navede razloge zbog kojih odustaje.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti primljeni račun/otpremnica odnosno originalni fiskalni isečak.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema obrasca za odustanak, a nakon prijema proizvoda, koji je u neotvorenom i neoštećenom stanju.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.